tisdag 12 juli 2011

Semester!

Har nu äntligen börjat semestern och det kan man ju även säga att jag har haft härifrån... Herregud alltså, det är ju snart en månad sen jag skrev nåt och det är ju skandal!! Men... Jag har verkligen inte haft tid... Jobbar, är hemma med familjen och har så fullt upp med mitt företag varje ledig liten sekund... Men nu tänkte jag att det var dax att ta mig i kragen och visa att jag lever i alla fall...

Midsommar tillbringade vi i Harmånger hos Roberts syrra och hennes familj.. Även Tindras farfar och Monica var med och så även Mattias...
På dan var vi till Mellanfjärden och dansade runt midsommarstången och Tindra red på en ponny för första gången.. Och det var populärt kan jag lova...
Det var en lugn kväll med god mat fast jag hade ju legat hela veckan och haft ont i tarmfickorna så jag började äta lite smått den kvällen igen...

Jag har även hunnit med att ha några homepartyn... Alltid lika kul!! =) Har även fått några leveranser med en massa fina grejer igen så kolla gärna in på DesignTorpet

Vi har varit i Furuvik med familjen Hallin/Styf och kollat in alla djuren, Tindra åkte karusell, red ponny och vi åkte hedenhöstunnan... Kul... Synd bara att det var lite kallt den dan...

I torsdags jobbade jag sista dan på lääänge... Har 6 veckors semester nu och det ska verkligen bli såå skönt!!

I lördags åkte jag och Tindra till Karlskoga... Vi stannade till i Örebro på Sommarlagret och köpte ett himla snyggt matsalsbord med stolar... =) Prutade även till mig dynor till stolarna... =) Hoppas bara mamma och pappa får in det i sin bil så vi får hem det också... =)



I söndags var jag och fick massage och det var himla skönt...

I går började jag måla Tindras växasäng som hon fått överta efter Elias och Filip... Så jag slipade och började måla ända tills färgen tog slut så nu ska jag fortsätta med den i morgon så den blir klar... =)
På kvällen grillade vi och hade mysigt ute i trädgårn mamma, pappa och jag...

I dag har vi varit och hälsat på mormor en stund.. Sen åkte jag och klippte mig igen... Hmmm.. Klippte mig för några dagar sen men blev sååå missnöjd så i dag åkte jag till Salong Självfallet och kom ut riktigt nöjd tack o lov... =)

Tyvärr glömde jag sladden till kameran hemma så jag kan inte lägga ut nå bilder förräns jag kommer hem igen...

Hej svejs!

Inga kommentarer: