måndag 16 januari 2012

Grått och trist

Kanske inte den mest inbjudande rubriken i dag men det är ju så det är.. Grått och trist.. Verkar inte bli nån riktig vinter men det vore ju skönt om det kom lite snö och kunde hålla sig på nån minusgrad, i alla fall för barnens skull...

Har hört att det ska bli en varm sommar i alla fall så det ser jag fram emot... =)

Helgen har spenderats med familjen och Roberts tvillingsyster och hennes familj... Vi började lördagen med ett besök på Aquarena, badhuset i Söderhamn, och snacka om att Tindra älskar att bada... Hon måste brås på mig som jag var i vattnet när jag var liten.. =)
Vi åkte sen o kollade in den nya nattcluben som ska öppna i stan och den verkar bli jättemysig... Hoppas bara på att det kommer gå bra för dom när dom öppnar.. =)

Hem och åt en massa god mat och spelade wii.. Ja... Vi hoppade häst och jag ramlade av ett antal gånger... Hahahaha.. Kom liksom inte riktigt överens.. =)

I går tog vi en promenad och sen slappade vi resten av eftermiddan och kvällen...

Jobb i Bollnäs idag och när jag åker hem ska jag åka in på Glössbo Möbler och kolla om jag hittar nån fin hatthylla... Jag vet ju precis hur jag vill att den ska se ut men hittar ingen i rimligt pris så jag är även inne på att bygga en själv... =) Får väl se vad det slutar med.. =)

Veckan kommer förmodligen gå i en ruskig fart som vanligt... Jobb, jobb, jobb och lite mer jobb blir det väl.. Sen ska jag hinna fylla år och ha lite kalas med.. =)

Nä, dax att göra ett sista ryck innan hemgång...

Ciao!

2 kommentarer:

Yvonne sa...

Ja, tråkig rubrik men sann.
Vänta med hatthyllan (om du orkar vänta)så kan jag komma upp när jag är sjukskriven, fast mot slutet, när jag kan gå.

Wii hästhoppning? Såg du lika rolig ut som Robert när han ramlade av hästen? Underbart att se :-)
Kram och hälsa familjen

Maria sa...

Hejsan! Ramlade in på din blogg när jag sökte på lokaldelen,jobb. Tänkte bara fråga vad du tycker om jobbet? Ska nämligen söka dit,kul att hör avad andra tycker :-) Bra dåligt? MVH Maria