tisdag 31 juli 2007

Hej vad det går....

Ja tänk vad det går undan nu... Kakelkillen kom vid 15 idag och nu är nästan alla väggar satta... Blir kanonbra... Så nu börjar det närma sig slutet på denna följetong och det ska bli sååå skönt... Tänk bara om jag kunnat haft lite semester kvar men vi kommer vara mycket här ändå...

Kolla in hur badrummet är just nu...




















I går var det Grillnatta så då var jag först på stan och brände en massa pengar på kläder men det var riktigt skoj... Hittade en hel del fynd på rean... På kvällen gick Norling och jag ner till Bells och drack lite öl och satt på uteserveringen.. Vi hade riktigt trevligt och satt med Helen och Andrea..
Gick till City sen för Robert jobbade.. Kom hem vid 03 tror jag... Så idag har det varit en riktigt seg dag... Hoppas jag är piggare i morgon för då ska vi flytta lite möbler till lägenheten....

Go natt!

Inga kommentarer: