söndag 28 oktober 2007

Pengar är till för att brännas...

Ja då har man precis fått lön då... Och snart är pengarna slut... Nädå... Så riktigt illa är det väl inte trots att jag var en riktig shopaholic i går... En riktig lyckad dag... Robert gjorde högskoleprovet så jag hade bestämt mig för att ha en mysdag för mig själv med att bara strosa omkring på stan och sola och simma... Nu hann jag ju dessvärre inte med allt för tiden bara sprang iväg... Jag började med att köra in Robert till stan vid 8 tiden sen åkte jag hem och läste tidningen, duschade och åt frukost.. Vid 10 tiden åkte jag in till stan igen och där mötte jag Fia.. Vi började med Kappahl och efter minst en timma senare kom vi ut svettiga och varsin kasse full med kläder... De hade 25% på allt där i går och hade fått hem himla mycket snyggt så det vara bara att prova.... =)
Vi gick på stan fram till 13 då vi träffade Robert och gick och åt lunch på Sub Way.. Sen åkte Fia och jag till E-Center och där hittade jag ett par vinterkängor... Ett par vita med rött ludd i... Himla snygga faktiskt.. Efter det åkte vi till Variant och där fanns det en hel del skoj.. Och mycket billigt... Tanken var att jag skulle hitta gardiner till sovrummet där men fann inga i min smak...
Simningen hann vi ju inte med för Aquarena stängde redan kl 15 så vi åkte och solade.. Lagom i tid var vi klara tills vi hämtade Robert 16,20.. Då var han klar med Högskoleprovet... Hmmm... Vill ni veta hur det gick?.. Det var nog inte så lätt i alla fall... =)
Sen åkte vi hem och duschade och gjorde oss ordning för kvällen... Då slöt även Janne och Norling upp så vi lagade mat här, Fläskfilé med gorgonzolasås och potatisgratäng som vi åt.. Sååå himla gott... Blev en och annan grogg oxå... Sen spelade vi Brainstorm.. Det var längesen så det var skoj... Kvällen/natten/morgonen avslutades vid 03,30 och då var det skönt att få lägga ner huvét på kudden och slå igen de blå...
Fia och jag mannekängade i alla fall så här kommer det vi brände våra pengar på igår...



Jaha, jag försöker lägga ut mer kort men det vill sig inte riktigt så jag återkommer med fler bilder..

Ja, nu ska vi se om jag kan lägga in fler kort..







Sådär, nu har jag äntligen fått in alla kort, problemet är bara att jag kan inte få dom som jag vill utan att de ligger huller som buller... Det blir nåt att jobba på tills nästa gång... I varje fall fick jag med mina nya vita kängor... =)

Nä, nu ska jag packa lite tills vi åker hem till Karlskoga i morgon..


Ha en bra dag!

Puss & Kram

Inga kommentarer: