tisdag 21 juni 2011

Sandlådebygge...

Efter mitt senaste inlägg här fick jag en kommentar från ett byggforum som ville ha med vårt sandlådebygge som ett projekt från början till slut och det var ju kul tyckte jag så vi gjorde slag i saken och gick med och dokumenterade allt.... Så kolla in Tindras nya sandlåda

Jag har varit hemma och vabbat både måndag och tisdag för Tindra har varit förkyld och hostig... Men i dag var vi i alla fall på BVC och vägde och mätte henne + att hon fick en spruta i vardera ben.. Kan lova att hon skrek.... Stackars liten... Hon följer sin kurva bra på både längd och vikt och förmodligen kommer det bli en lång tjej... =)
Efter BVC åkte vi till dagis på sommarfest och det var jättemysigt... Pippi kom på besök, det var skattjakt och picknick i det gröna...

Tindra i sandlådan på dagis



Pippi långstrump på besök



I morgon ska i alla fall Tindra få gå till dagis men vi får se hur jag mår för jag har haft ont i tarmfickorna i två dygn och levt på vatten nu så det går tillbaka och jag inte får sådär skitont som jag hade sist när jag blev inlagd... Jag har inga krafter just nu utan går väl på tomgång kan man säga...

Så bäst jag går och lägger mig så jag får lite sömn....

Natti natti...

Inga kommentarer: