tisdag 7 juni 2011

Ett livstecken...

Ja jag måste skriva ett par rader så ni inte tror jag försvunnit även fast det känns så ibland... Har ju inte skrivit på flera veckor och det har helt enkelt inte funnits tid till det...
Jag jobbar hela dagarna och sen ska man finnas till hemma, laga mat, leka med Tindra och hinna umgås med sin sambo... Sen så fort Tindra har somnat på kvällen jobbar jag med mitt eget företag och det tar mycket mer tid än vad jag trodde det skulle göra... Men jag tycker det är jättekul!
Jag har hunnit varit iväg på en del partyn, jag har fått mitt företagsnamn registrerat och det blev DesignTorpet =) Jag har hunnit med att bygga upp en hemsida, www.designtorpet.se, köpt lagerhyllor och fått upp mitt lager hemma i gäststugan... Men... på torsdag kommer en stor leverans till och det är redan fullt på mina hyllor så jag vet inte riktigt hur det ska få plats än... men... jag har en plan... =) Ovanligt va?? Men den tänker jag inte dra här just nu men senare om jag får som jag vill lovar jag att berätta... =)

Förra måndagen var Robert och Tindra och fikade hos grannen och då fick hon låna en liten dockvagn där och den tog hon och knallade hem!! Så då släppte allt för henne och nu är det full fräs här hemma och hon är sååå söt när hon går... =)

Helgen som var hade vi ju långhelg och då kom syrran, Stefan och barnen på torsdagen.. Vi grillade och åt så gott... I fredags cyklade vi till Albertina och åt middag.. Det var jättemysigt och himla tur med vädret...
Lördagen tog vi en shoppingtur innan de for hemåt igen... Men vi fick 3 jättemysiga dagar och bra väder oxå... =)
På kvällen tog jag och Tindra en promenad ner till Mia, Uffe, Kevin, Agneta och Christer för Robert åkte och jobbade... Himla kul att träffa de igen då det var ett bra tag sen...

I söndags kom Pilla och Norling hit så vi grillade.. Hann även med en promme och det var skönt för jag har verkligen viljat gått ut o gått men inte vågat i fall jag skulle träffa på en björn...
Jag passade då på att sätta upp lappar på alla postlådor här i Jonskär... Alltid bra med marknadsföring till företaget.. =)

I går kändes det som jag skulle åka och jobba men hade ju ledigt då med och det var skönt!! På eftermiddagen kom Mårtensson och hälsade på...

I dag har jag jobbat hemifrån och nu ikväll har jag börjat packa lite varor som ska levereras så fort jag fått de andra grejerna på torsdag...
Och på torsdag skulle jag verkligen behöva mer än 24 timmar på ett dygn för först jobbar jag som vanligt, sen kommer leveransen och då ska det sorteras och packas om till alla som beställt.. Sen ska jag ut och leverera dessa innan jag har ett party i Iggesund på kvällen... Hmmm... Ja ja den som lever får se...

Tänkte jag skulle lägga ut lite kort sen helgen med men det får jag ta en annan dag för jag måste gå och lägga mig nu om jag ska orka upp i morgon bitti och fara mot kontoret i Bollnäs...

Kommer nog inte bli så många inlägg här utan jag måste prioritera företaget men ska göra mitt bästa...

Ha det gott!!

Natti natti!

Inga kommentarer: