söndag 17 augusti 2008

Bara ta nya tag...

Veckan som varit har varit hektisk kan man lugnt säga... Deadline på deadline nu varje vecka och jag har mycket kvar.. I torsdags hade vi deadline på Sundsvall och jag kan lova er att jag f*n slet arlet av mig hela förra veckan för att klara det och när torsdags em kom så hade jag fixat det!! Ja ni vet väl att åsnan är envis... =) Så i fredags började på två Dalakataloger som vi har deadline på nu till veckan så det kommer bli en lika hård vecka det här... Tufft men ska bli himla skönt när det är över för då drar Bollnäs katalogen igång och då har jag bara en katalog att jobba med... Nog pratat om jobb nu...
Helgen har varit lugn. Ett grannpar och Mattias var här i fredags kväll så vi bjöd på Thaisoppa och drack lite vin.. I går åkte vi in till stan och sålde Roberts bil.. De kom ända från Sollefteå och hämtade den...
På kvällen var vi bara hemma och kollade på film och tog det lugnt... Sååå skönt!!
Idag har jag städat och sen bakade jag amerikanska blåbärsmuffins... Mmmmm va gott det var... Så jag var ute i skogen och plockade blåbär till dessa först...
På em kom Pilla och Robert hit... Så gulliga de är... Kul att vi kunde para ihop dom... Så nu bokade vi hotell i Sundsvall sista helgen i augusti så vi ska åka till Birsta och shoppa... Robert och Robert är ju kompisar sedan många år tillbaka och Pilla och jag sen 3 år tillbaka så nu är vi sååå glada för deras skull att de funnit varann... =)
Problemet kom jag på är ju att det gör ont i mig att Simba ska behöva vara själv en natt men det får vi lösa...

Ja nu känns det verkligen att det börjar bli höst... Här regnar det och "blåser horn" som mamma och jag säger... Hahaha.. Ja det har vi fått hört många gånger hur det nu kan blåsa horn...

Nä, nu är det allt dax att krypa ner i sängen och sova!

Godnatt!

1 kommentar:

Anna-Karin sa...

Ah, ny layout, Snygg! Kul att du skriver lite. O jag med..:)
KRAM