måndag 21 mars 2011

Schack Matt....

Ja här har det inte varit mycket aktivitet på nästan en vecka men ärligt talat så har jag inte "örskat"....
Händer en hel del omkring oss just nu men inte så roliga saker tyvärr... Ja fast jag ska ge er en snabb återblick vad som hänt sen sist...

Tindra fortsätter inskolningen på dagis och det går bra även om hon blir ledsen vissa gånger när vi ska lämna henne... Och det känns i både mitt och Roberts hjärta kan jag lova....

Jag har haft Shabby Chic party på kontoret i Bollnäs och det gick bra.. =)

Hann och jobba lite under förra veckan tack och lov så jag fixade budgeten på Hudikkatalogen... =)

Varit på BVC med Tindra... Hon hade gått ner i vikt sen hon var sjuk men vuxit på längden...

Malin & Sami har varit här och gratulerat Tindra så hon fick en sån fin dörrskylt och tunika.. =)

Varit ute och åkt pulka med Tindra i det underbara vårvädret...

Och nu till det mindre roliga...

Fått vattenskada i köket IGEN!!! DUBBELSUCK!! Så i dag har en byggfirma varit här och rivit upp golvet i köket...
Ja så det var inte kul att komma hem från jobbet och hela köket är upp och ner... Ändå tillbringade jag och Laufey lördagskvällen med att packa ner allt i köksskåpen och ställa undan...

I går skulle jag, Robert och Tindra ta en promenad och hamnade hos Laufey och Björn... Där blev vi bjudna på grillad korv och våfflor och lite annat smått och gott... =) Satt ute och myste i solen... =)

Ja det är väl en del av veckan som gått...
Skulle verkligen behöva ta tag i mig själv igen med vikt och träning osv men ärligt alltså så orkar jag inte... Är bara för mycket runt omkring nu så jag måste samla kraft innan jag orkar sätta fart... =)

Nä ni gott folk... Måste lägga mig snart så jag orkar upp i morgon bitti igen... Blir en tur till Bollnäs i morgon igen...

Natti natti

Inga kommentarer: