lördag 21 maj 2011

Fullt ös... snart medvetslös...

Veckan som gått har bara sprungit iväg... Tindra har ju varit hemma och varit sjuk så Robert och jag har fått dela på dagarna... Jag har jobbat på förmiddagarna och varit hemma med Tindra på eftermiddagarna.. På kvällarna när Tindra somnat har jag jobbat med mitt eget företag och det tar mer tid än vad jag hade tänkt mig... Men det är jättekul...

I tisdags em kom DHL med en hel pall med varor som jag beställt till företaget.. Regnet stod som spön i backen så det var bara att ge sig ut och fortare än kvickt få in det...
Kvällarna har sen gått åt till att packa varor som kunder beställt och i går kväll var jag ute och levererade en del av det... =)

Väntar också på klartecken från Bolagsverket med mitt företagsnamn och sen är det full gas framåt... Hemsida ska fixas, nya visitkort ska tryckas, nya leverantörer ska hittas osv...

I dag på fm kom Tindras farfar och hans Monica och skulle vara barnvakt så jag och Robban kunde fortsätta i utbygget... Så efter en snabbfika gick de ut och gick med Tindra och vi drog då i gång... Robert fixade till fönstersmygarna och jag målade omgång 1 på panelen i hallen och sen gick jag ut och målade taklister till köket... Fortsatte sen och satt upp trädgårdspaviljongen så nu kan vi äntligen sitta ute under tak och stänga ute alla mygg... =)

Framåt eftermiddan drog vi igång grillen och åt en jättegod middag innan Stig och Monica for hemåt... Får tacka så jättemycket för hjälpen i dag, det var guld värt...

När de hade åkt hem tänkte jag slänga mig i duschen och ta med mig Tindra in till stan o kolla på bilar för det är cruising här ikväll men hon var så trött så jag valde då att stanna hemma...
Gick och la henne vid 19,20 och då fick hon välling men sen sörrni fick hon nytt liv och kröp ner från sängen och ut i vardagsrummet igen.... Hmmm... Hon somnade först strax före 21,30 och gissa om det sitter en trött mamma här nu istället.... Jag är helt slut så nu ska jag gå och puffa till kudden och sova....

Önskar er en fortsatt trevlig helg!

Klättra upp... Klättra ner...



Gotrollet

Inga kommentarer: