torsdag 14 juni 2007

Hipp hipp hurra....

på pappas födelsedag! Skulle gärna vilja kommit och fikat och ätit jordgubbstårta men det får bli om några veckor.... Hoppas i alla fall du haft en bra dag och att du vann nåt på lotterna... =)
Vi skulle ju ha åkt hem till mamma och pappa i helgen men nu hinner vi inte för i morgon måste vi börja tapetsera och göra klart i vardagsrummet. Det värsta är att fondväggen är mönsteranpassad och det har jag aldrig gjort så jag ska sätta mig och klia mig i huvudet en stund nu så jag kan räkna ut hur jag ska fixa det... Det märks hur det går....
Efter jobbet i dag åkte vi till Camilla och fikade och tittade på hennes kattungar... 3 små vita med blå ögon som var 5 veckor gamla... Såååå söta...
Sen åkte vi till stugan med lite grejer och hämtade Roberts bilnycklar....

Nu måste jag snart sova för i morgon blir en lång dag, först jobba sen till stugan och tapetsera....

Gonatt!!

Inga kommentarer: