fredag 25 februari 2011

Är våren på G?

För exakt ett år sen i dag kom vi hem från BB med vår lilla trollunge.. Kändes verkligen skönt att få komma hem efter en vecka och få in sina egna rutiner.. =)

Veckan har gått undan kan man lugnt säga... Jobbade hemma i måndags och i tisdags... Och i tisdags var vi på 1 års kontroll med Tindra och det gick hur bra som helst.. Sen var vi på Babysim och hon är ju verkligen som en säl i vattnet.. =)

Onsdag och torsdag var jag i Bollnäs på utbildning... Det var två tuffa dagar men himla bra och det nya konceptet kommer nog bli jättebra tror jag...

Efter onsdagen i Bollnäs for jag direkt vidare till Trönö för årets första Homeparty... Var hos Jennie och det kom en himla massa kompisar till henne så det var jättekul och de handlade bra =)
Trött som bara den kom jag hem men då stod maten värmd och klar på bordet =) Snäll sambo jag har =) Matlådan stod även klar till torsdagen... =)

I går var jag jättetrött och kände mig hängig... Men jag kämpade mig igenom utbildningen.. Trodde väl mer eller mindre att jag skulle åka på magsjuka för Tindra fick en "släng" av det men än så länge har jag klarat mig... "peppar peppar"...

Min lediga fredag började inne i stan då både Robert och jag klippte oss och sen var vi och handlade lite mat innan vi for hem i gen...

Laufey och jag tog en promenad på eftermiddan och det var riktigt skönt att komma ut och få lite luft...

Tindra badar med pappa



Tindra leker



Pappa-dotter mys



Tindra har nu börjat stå själv så nu dröjer det nog inte förrän hon börjar gå själv oxå... =)

I kväll gjorde jag en god sallad och satt mig själv vid matsalsbordet och åt och drack ett glas vin till... Robert är i väg och jobbar så han äter där så därför fick jag äta själv... =(

Ja och det har ju varit ruskigt kallt under veckan men nu har det äntligen vänt och jag hoppas att det går åt rätt håll nu för nu har vintern gjort sitt hos mig så välkommen hit vackra vår.... =)

Tack för mig!

1 kommentar:

Karin sa...

Ja vad härligt om våren är på väg! Verkligen efterlängtad! Kram på Er!