måndag 14 februari 2011

Shabby Chic

Ja jag vet vad ni tänker... Är längesen igen meeeen.... Hinner inte hur gärna jag än vill....
Jobbar måndag till torsdag och då blir det inte många timmar över när jag kommer hem innan jag är klar med kvällssysslorna, hunnit leka med Tindra en stund innan hon ska sova och sen... Ja då är det natta...

Och fredagarna när jag är ledig, då passar vi på att uträtta ärenden, handla osv...

I lördags for vi upp till Hudiksvall och hämtade en massa OSB skivor och innertak till hallen och vårt sovrum.. Kärran var bra nog full när vi åkte ner till Iggesund och Roberts pappa och Monica. Vi var bjudna på mat eftersom svärfar fyllt 60 år så det blev smörgåstårta.. Meeen så god den var.... Har ju min favorit från ICA Maxi i Karlskoga men den här var i samma klass kan jag lova.. Oxå beställd från Maxi fast i Hudiksvall... =)
Jag och Tindra åkte hem själva för Robert blev kvar på jobb..

Kvällen spenderades i soffan tillsammans med Tindra och Laufey.. Tindra höll låda ända fram till 21 innan det var natta.. Då fortsatte jag och Laufey med varsitt glas rött och kollade på Melodifestivalen men jag måste säga att det är ju bara skit... Har sagt det förr och säger det igen!! Jag vill ha tillbaka gamla Melodifestivalen!! Det var tider de! =)

Bra trött i söndags började jag städa och laga middag tills Stig och Monica kom och åt med oss...

Hade kunnat gått och lagt mig direkt efter Solsidan i går men jag var tvungen att sitta uppe och vänta på att en Tradera auktion gick ut.. Jag budade in i det sista men fick den till slut.. =)

I dag skulle jag ha varit i Bollnäs och jobbat men min bil startade inte i morse så jag fick jobba hemifrån... Så när jag slutade fick jag ta mig in till stan och köpa ett nytt bilbatteri... Onödig utgift!!!

Har i alla fall börjat boka in en massa Shabby Chic partyn framöver... Kommer få hem en massa vårnyheter till helgen när mamma och pappa kommer.. Och vill DU ha ett party så hör av dig på karlssonsmalin@gmail.com eller om du vill beställa nåt själv..

Här kommer ett litet smakprov på vad som finns i sortimentet..
















Den här veckan kommer oxå bli hektisk... Babysim i morgon, städning onsdag för sen kommer mamma och pappa på torsdag. Fredag kommer syrran, Stefna och barnen. Lördag fyller Tindra 1 år!! Vår älskade lilla trollunge blir alltså 1 år!!!! Så fort det har gått... Och då blir det ju kalas för hela slanten... =)

Så vi hörs när vi hörs!! =)

3 kommentarer:

JENNIIZ sa...

Kan man alltså ha home party med Shabby Chic?? Det visste jag inte om.
Finns det någon sida på nätet där man kolla på vad alt det finns??

Malle sa...

Hej!
Ja jag erbjuder Shabby Chic partyn i Söderhamn, Bollnäs och Hudiksvall just nu. Kika gärna in på min hemsida www.designtorpet.se och se vad jag erbjuder.
Jag finns även på Facebook om du söker på DesignTorpet.
Hör gärna av dig om du vill ha ett party eller handla.
Mvh Malin

JENNIIZ sa...

Men jisses så snygga saker de fanns där.

Hur fungerar det med party?
Hur många vill du minst ha....osv.

Svara gärna i min blogg så jag inte missar ditt svar.
http://jenniizshabbychic.blogspot.com/