lördag 26 februari 2011

Chockar till... =)

Blir en skräll i dag med ett inlägg bara sådär en dag efter det andra.. =)

Tindra somnade strax före 21 i går och i mitt stilla sinne tänkte jag väl att hon skulle sova en stund i morse så jag kom inte i säng förräns vid midnatt men.... 06,20 slog hon upp de blå i morse... Hon hade sovit i sin säng hela natten och fick då välling men ville inte somna om så det var bara att gå upp... Bra trött var jag kan jag lova... Robert hade ju jobbat och kom hem vid 02,30 så han fick sova...

Vid 10 tiden blev Tindra trött igen så vi gick och la oss och sov en timma.. Skööönt =)

Vädret har ju varit himla skönt i dag, så vi tog en promenad hela familjen efter lunch.. Jätte skönt att komma ut och få lite luft...

Sen kom Laufey och Björn så vi åt tacos... Gott sörrni.. =) Ett måste varje helg med tacos ju.. =)
Robert åkte och jobbade så jag och Laufey har nu kollat på Melodifestivalen.. Och innan Tindra somnade lyssande vi på alla bidrag och hon klappade händerna åt Linda Bengtzing och Lasse Stefanz... Har alltså samma smak som sin mamma... =)
Och det var ju bra att Bengtzing gick vidare... Låten som Lasse Stefanz hade var väl ingen schlagerlåt direkt men jag gillar dom i alla fall.. =)

I dag stod Tindra helt själv igen och hon är såå nära att börja gå så med lite mer träning så dröjer det nog inte... =)

Nu har Laufey gått hem och jag ska nog snart gå och lägga mig så jag är pigg i morgon...
Ska i väg och hämta mitt "nya liv" och på eftermiddan kommer det kompisar och ska gratulera Tindra... =)

Ha en fortsatt bra helg!

Inga kommentarer: