lördag 19 februari 2011

Tindra 1 år!

I dag är det ett helt år sen jag låg på förlossningen och den lilla trollungen tittade ut med sina stora blåa ögon kl. 13,42..
Tindra fyller 1 år och i dag har vi haft kalas!
Hon vaknade redan 6 i morse hur pigg som helst men jag fick henne kvar i sängen till 07,30 och då kom mormor och morfar in så vi sjöng för henne och hon fick en massa paket..



Dagen har gått i en rasande fart med paketöppning och kalas med en massa godsaker! Jag hade bakat en tårta och Laufey hade gjort helt otroliga godsaker!! Hon borde verkligen bli konditor... =)

Tårtan jag bakat



Ananas fromage tårta.. Ser ut som en bröllopstårta.. =)



Chokladtårta i form av en kanin



Godisskål gjord på ricecrispies



Tindra äter tårta




Tindra fick en massa paket... =)



Tindra knallar runt lite =)



En del av presenterna, ett förvaringsskåp och en aktivitetsstol =)



Jag och min lilla skatt




Jag skulle tro att Tindra är helnöjd med sin ettårsdag med alla presenter och godsaker hon fått.. Hon somnade redan strax efter 18 ikväll... Så återigen, tack alla för de fina presenterna hon fick!

Nu sitter vi i soffan trötta, mätta och belåtna och kollar på Melodifestivalen... Blir nog ingen sen kväll här ikväll inte... =)

Tack och gonatt!

Inga kommentarer: