fredag 15 april 2011

Jobb, jobb, jobb....

Sorry folks... Var ju över en vecka sen jag var här nu men timmarna räcker helt enkelt inte till...

Hade ju en tävling här förra veckan och ville ha lite hjälp på traven med vad mitt företag ska heta... Men... Eftersom det inte var nån som svarade så kunde det ju inte bli nån tävling... Lite surt kan man tycka eftersom jag vet många som läser min blogg.... Men men... Jag har nog kommit på ett bra namn själv och som jag vet är ledigt men det kommer jag hålla på tills allt är klart....

Tindra har varit på dagis under veckan och jag har lämnat henne på morgon och hon har då varit jätteledsen och mamman har då gått därifrån med ett darr på läpparna... Usch vad jobbigt det är och se sitt barn ledsen och samtidigt gå därifrån men sen vet jag att allt har gått bra och det verkligen har gått framåt och hon är med de andra barnen och leker osv... Så det känns himla skönt att veta att hon har det bra...
I onsdags kväll åkte hon på en förkylning så hon fick vara hemma med Robert i torsdags och i dag har ju jag varit föräldraledig.. Men hon är förkyld och lite hängig men ingen feber...

Jag har jobbat hela veckan, och var i Bollnäs måndag och onsdag, och på kvällarna har jag jobbat med mitt eget företag så det har verkligen varit fullt upp...

I dag har det varit jätteskönt väder ute men jag har haft en del att göra inne men några småstunder har jag ändå fått lite sol på mig... =)

Ska passa på att vara ute i helgen nu när det ska bli så varmt... =) OCh nu är snart all snö borta tack och lov.. Det har verkligen gått jättefort nu på slutet och smält undan som bara den...

Avslutar med lite kort på trollungen... =)

Tindra älskar att sitta på pappas axlar



Alla sätt är bra bara man kommer närmre TVn...




Gokväll och trevlig helg!

2 kommentarer:

Karin sa...

Åh vad stor hon blir. Kanske borde vi träffas snart - utanför jobbet? : )) haha...

Malle sa...

Ja det måste vi absolut göra..;-) Får titta i våra fullspäckade kalendrar när det passar.. Puss o trevlig helg!