onsdag 6 april 2011

Tävling

För er som inte vet så startade jag ett företag i november 2010 och åker runt och håller Homepartyn och säljer Shabby Chic Heminredning.
Shabby Chic - tänk vitt, lantligt, romantiskt, slitet o nött...

Nu tänker jag ta ett steg framåt med företaget och registrera ett namn på det för att sedan kunna utveckla företaget mer men då behöver jag er hjälp! Jag behöver ett bra namn på företaget!
Jag har en del bra förslag men skulle vilja höra vad ni har att komma med så maila mig just Ditt förslag på vad mitt företag kan heta. Det behöver inte innehålla Shabby Chic utan de namn jag spånar på just nu är inte förknippat med det...
Ni mailar mig på karlssonsmalin@gmail.com

Tävlingen pågår till på söndag den 10 april och på måndag den 11 april meddelar jag vem som hjälpt mig bäst på traven... =)

Vinsten består av....



Och självklart skickar jag den om du inte bor i närheten... =)

Lycka till!!

Inga kommentarer: