måndag 4 april 2011

Ny vecka...

Dagarna rusar i väg och våren kommer med språng.. Såå skönt... Snön är på väg att smälta bort och det känns underbart... =)

I torsdags kom golvläggaren och la in nya mattan och den blev vi riktigt nöjd med.. =)



Jag var även in till stan och besiktade bilen.. Fick beröm över att bilen var så fin och det får jag tacka pappa för som städade ur den och tvättade den när jag var hemma i Karlskoga sist.. =)

Så helgen har jag plockat tillbaka allt i köksskåpen och rensat... Skönt... Annars har vi bara tagit det lugnt eftersom Tindra har öroninflammation..
Robert har jobbat hela helgen och i går var han på fortbildning för ordningsvakterna hela dagen så han var rätt trött när han kom hem i går kväll...

Jag mådde inte heller nå vidare i går kväll, ont i huvudet och lite feber så det blev en tidig kväll.. men då vaknade Tindra och höll oss vaken en bra stund i natt...

Tindra fick vara hemma i dag med då hon inte mår riktigt bra än och jag var i Bollnäs i dag och jobbade... Men i morgon är det min tur att vara hemma med trollet och jag hoppas då hon är piggare så hon kan gå till dagis på onsdag igen...

Avslutar med några goa bilder då Tindra var hos Laufey och Björn.. =)

Björn busar med Tindra



Tindra hjälper Max vid kattluckan



Trevlig kväll!

Inga kommentarer: