tisdag 19 april 2011

Nu så...

Ja.. I lördags morse startade jag och Tindra med en promenad i det sköna vädret.. Robert hade jobbat natt så då fick han sova i lugn o ro på morgonen... annars är det ju full fart från 06,30... =)

Tindra hade börjat tagit sig för öronen igen så jag ringde jouren och fick en tid... Ja det går ju emot mig varje gång jag ska behöva ge mig dit men men... Den här gången fick vi "bara" vänta en timma...
Doktorn tittade i öronen och det var på väg tillbaka efter sista öroninflammationen men däremot gjorde hon ett halsprov på Tindra och kom fram till att hon hade halsfluss... =( Så vi åkte hem med ännu en penicillinkur... Stackars liten... Men nu så hoppas jag att hon får hålla sig frisk ett tag efter det här....

I dag har Tindra i alla fall varit på dagis och det funkade jättebra...

Jag började känna mig hängig i söndags kväll och skulle egentligen varit till Bollnäs och jobbat i går men stannade hemma och jobbade i stället... Vi hade deadline på Malung/Sälen och jag hade en hel del kvar till budget men jag kämpade mig igenom dagen och gick hem med ett leende på läpparna... Fick "skörda" alla mina frön jag sått och fick en hel del cash så jag fixade budget... *Klapp på axeln*
Jobbade halva dagen i dag men sen orkade jag inte mer utan gick hem... Förkylning och hosta i samband med mitt arbete som sitter i telefon hela dagarna är ingen bra kombination... Så nu är det vila som gäller...

Nä ni gott folk... Ha en fortsatt skön kväll!

Tindra gosar med Simba =)

Inga kommentarer: