lördag 7 maj 2011

Snart ny vecka...

Veckan har gått i en ruskig fart...
Var endast i Bollnäs på kontoret i måndags och jobbade hemma resten av veckan... Och jag måste säga att det faktiskt går himla bra att jobba hemifrån, får mer gjort än när jag är på kontoret... Här hemma i gäststugan har jag ju ingen att prata med eller bli "störd" av utan det är bara att köra på o ringa... =)

I går fick jag äntligen sovmorgon... Det var ju inte "igår" jag fick sova om man säger så eftersom jag jobbar måndag-torsdag och fredagar är ju Robban i skolan så då måste jag gå upp med Tindra och sen jobabr han fredagar och lördags nätter så då går jag upp på helgerna med... Men... i går var han inte i skolan så då gick Robert upp med Tindra... Och även om jag var halvvaken så slapp jag ändå gå upp utan kunde ligga o dra mig innan jag gick upp vid 9-tiden... =)

Robert tog med sig Tindra in till stan så jag fixade lite här hemma och sen for jag in till stan till en liten gårdsbutik och presenterade mitt företag och vips så hade jag skaffat mig min första återförsäljare.... Kuuul!!!

På eftermiddan kom Malin & Sami hit och hälsade på! Kul för det var ett tag sen vi sågs! =)

Och senare på kvällen kom Laufey till mig... som "alltid" på fredagkvällar (och lördagar).. =) sååå skönt att ha en bra vän som kommer och håller mig sällskap när jag sitter själv på helgerna...

Tindra vaknade 06,20 i morse och det var bara att kliva upp... Hur trött som helst var jag men det är ju bara att gilla läget.. =)

Vid lunch åkte hela familjen in till stan... Först åkte vi för jag skulle "reka" en annan butik om de var intresserade av att börja sälja "åt mig" men den här gången gick det inte lika bra.. Fast mitt företag är ju än så länge såpass nystartat så då är det ju bra att börja i liten skala... =)
Efter det blev det en tur till E-Center innan vi åkte till Bettan & Peter och fikade... =)

Robert åkte tidigt i väg och jobbade i dag så Tindra och jag gjorde hemmagjord pizza och myste lite innan hon var så trött och slocknade...
Sen kom Laufey en sväng och nu ska jag faktiskt chocka kroppen och gå och lägga mig i tid för en gångs skull men jag känner att jag behöver det...
Och jag behöver vara pigg i morgon för då ska jag i väg och ha homeparty och har lite o göra med pappersarbete innan jag drar i väg så...

Ha en fortsatt skön lördagkväll och natti natti!

1 kommentar:

Hemmavid sa...

Vad underbart med sovmorgon! Kommer ihåg hur det var när man hade små barn... Vår son vaknar fortfarande tidigt, men han är 7 år och kliver upp själv - så mamman kan sova ;)

Kul att du fixat en kund! Ska kolla upp namnet på tjejen i Trönö också..

Kramen Jenny