måndag 2 maj 2011

I´m Back.....

Ja ni har säkert undrat om jag gått under jorden eller åkt på semester långt långt bort... och det skulle man nästan kunna tro med tanke på att det var 2 veckor sen jag skrev... Men nån utlandssemester har jag dock inte varit på men utanför 50 skyltarna.. ja det har vi varit... Ända ner till Karlskoga.. =)

Blev sjuk innan påsk men en reäl förkylning och en hemsk hosta så jag blev hemma från jobbet.. Inte kul att sitta och snora och hosta kunderna i örat så det fick bli att ta det lugnt i stället...
På skärtorsdan åkte hela familjen hem till Karlskoga och mamma och pappa... Vi åkteöver Falun/Borlänge denna gången så när vi kom ner till Hällefors stannade vi och hälsade på Janet, Henrik och Yvette.. Det var skoj!

Vi kom fram till Karlskoga frampå eftermiddan och då hade redan syrran med familj redan anlänt...
På kvällen grillade vi en himla massa gott och hela helgen var lugn och skön med underbart väder...
Vi hann även med ett besök hos min kusin Linda och hennes familj.. Även Marie och barnen kom så vi hann ses en stund.. Kul kul!

Tindra var uppassad hela helgen av mormor och morfar, kusinerna och moster med man... Så hon njöt och hade så skoj så... =)

Mormor med Tindra och Elias ute på altan



Tindra åker trehjuling



En del av påskbordet



Filip och Tindra vid påskmiddan



Tindra njuter för fullt på gräsmattan



Å va kul kul det är å gunga



Påskdagen var ju oxå helt underbart väder ute och då satt vi i bilen nästan hela dan på väg hemåt.. Så vi stannade till på IKEA i Valbo och shoppade lite... Men hyllan vi skulle ha fick inte plats så den fick vi vänta med...

Förra veckan blev jag oxå hemma för hostan och förkylningen har hållt i sig och gör än... Men i dag har jag i alla fall varit på kontoret i Bollnäs och jobbat...

Har i alla fall hunnit med en tjejkväll på Charlies i Iggesund och det blev en riktig lyckad kväll! Kom en hel del folk och jag fick en del sålt... Kul! Och jag har nu klart med att mitt företag ska heta DesignTorpet och för er som har Facebook, gå in och gilla och kika på vad som erbjuds... =)

Och vet ni, Tindra är ju på gång att börja gå och i dag hade hon gått 8-10 steg på dagis... Lillskruttan... <3

Nä, nu ska jag kolla lite på TV innan det är natta.... Så vi hörs snart igen!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer: