tisdag 22 maj 2007

Ja, då var det några dar sen jag skrev igen... Hinner ju liksom inte med varje dag.... I söndags hade jag en sån där fruktansvärd seg dag... Kom inte in i duschen förräns efter 15 och då hade jag o välja på att gå in o duscha eller gå och lägga mig för jag var så trött... Jag valde det första och sen åkte vi ut och fick lite frisk luft...

I går var det jobb igen och på kvällen hade jag mitt spinningpass... Det var hela 3 personer med... Märks verkligen att det blivit vår och många väljer att motionera utomhus...

Idag på lunchen var jag nere och börja göra naglar... Hann med tre stycken och ska göra klart resten under veckan så jag hinner bli "fin" tills vi åker till Stockholm på fredag.. Väntar verkligen på det nu... Ska bli så kul att åka iväg o shoppa, gå på Grönan m.m och bara ha det skönt... Jättekul att Mia och Uffe ska med... Vi tycker om dom så mycket och är så roliga att umgås med.. Så det ser jag fram emot!

Idag har jag även ringt och meddelat att jag inte kommer ha kvar mitt spinningpass till hösten.. Det kändes som en lättnad att äntligen få ur mig det... Visst, jag tycker det är jättekul och mår så bra av att träna.. Samtidigt så känner jag att det blir för mycket för mig... Börjar känna mig stressad på jobbet igen och sover mycket dåligt så då behöver jag lyssna på kroppen och inte ha så många "måsten" jag jämt har.... Nåväl, jag kanske lär mig nån gång jag med... Fast det är svårt.. Jag tror i alla fall att jag mår bättre av att kunna åka o träna när jag vill...


Nu ska jag prova lägga in lite kort sen jag var i Sthlm ihelgen och vårt Skansenbesök... =)




Elias mycket stolt över sin nya
Turtlesdräkt han fick i present


Lillgodingen Filip är så go och glad.. =)






Mamma Apa och Bebis Apa på Skansen... =)

Ja men titta, jag fixade ju detta.. Kul... Kommer nog mer kort snart.. =)

Ha en bra kväll!

Kramar

Inga kommentarer: