torsdag 17 maj 2007

Stockholm

Ja då var man i Stockholm då. Åkte till syrran & Stefan i går och min favvo killar. Hade hela bilen full med paket till Elias som fyllde 4 år i måndags! Han har blivit såå stor! Snacka om att han blev glad när han fick Turtles dräkten och Turtles tältet till.... Han blev så fin i sin dress så... Och Filip hade växt som bara den oxå, han är ju 9 månader nu... Han ligger på golvet och rullar runt men har inte lärt sig krypa än men det kommer nog inte dröja...
På fm tog vi barnen och åkte till Barkaby för jag skulle köpa nya skor... En timme senare kom jag ut med 4 par... =) Fast ett par var till Robert... *s*
På em kom mamma o pappa hit! Är alltid så kul att träffa allihop.. Synd bara att det är så långt till allihop... Men vi träffas ju rätt ofta ändå... Fast ibland längtar jag allt hem lite extra...
Ikväll har vi grillat fläskfilé och satt ute och åt. Det var riktigt mysigt.. Sen åt vi tårta! Det var himla gott!
Robert är kvar hemma fast i dag har han och en kompis varit till Karlstad och köpt en ny bil till Robert... Blev många mil för dom, 70 mil... Fram och tillbaka... Pust... Men nu är de hemma i alla fall...
Nu ska jag snart gå o lägga mig så jag orkar upp i morgon bitti när barnen vaknar!

Puss & Gonatt!

Inga kommentarer: