tisdag 15 maj 2007

Tisdag 15 maj

Japp, då har man skaffat sig en blogg oxå... Har blivit så inspirerad av min syster som skaffat en och det är alltid lika kul varje dag att gå in o läsa vad hon skrivit så då ville ju jag med ha en.. =) Vet väl inte riktigt vad jag ska skriva men det kommer nog.... Blir inte så långt idag för jag måste packa eftersom jag åker till syrran med familj i morgon. Elias fyllde 4 år i går men då jobbade jag så då åker jag i morgon efter jobbet... Ska bli sååå himla kul. Pratade med Elias i telefon förut och han frågade hur många paket han skulle få... 10 st sa jag och vad säger han... -Men jag vill ju ha 11!!! 10 paket kommer jag nog långt med... Alldeles för många egentligen men vad gör man inte för sin favoritkille? =) Har även varit och handlat lite till min andra favvokille idag... Filip.. Tänk att han snart redan blir 9 månader... Va fort det går.... Han har säkert växt en hel del igen för det är ju ett par månader sen jag såg han nu...
Nä, nu får det räcka för ikväll... Måste packa....
See ya!

2 kommentarer:

Anna-Karin sa...

Hej Malle, Kul att du har en sida också!! Vi ses snart igen! Godnatt

Malle sa...

Ja det är ju riktigt skoj det här... =)