torsdag 24 maj 2007

Sova? -Måste man det?

Ja... Sova ja.. Det är verkligen nåt jag borde göra men jag kan ju inte... Sover så fruktansvärt dåligt på nätterna och blir då på jätte dåligt humör på dagarna.. Har inga krafter alls och skulle helst bara vilja sätta mig ner och grina... Det går runt i skallen på mig.. Allt.... Jättejobbigt så jag behöver verkligen ta tag i det här nu...
I går var vi i alla fall till Söderhamn och tittade på ett fritidshus i Jonskär... Vi har nu letat fritidshus i Jonskär sen förra sommaren men de är ju så fruktansvärt dyra.. Det vi tittade på i går var det mamma som hittade åt oss och det var en stuga på en hörntomt, ingnen insyn och med skogen som granne! Helt underbart och sååå idylliskt. Stora fönster från golv till tak i storstugan.. 2 små sovrum och en gäststuga. Året runt standard och bara så rogivande! Vi var bara två par där och tittade men det andra paret var där och tittade åt nån som bor utomlands så vi är nog ganska själva på det.. Det står redan tomt så det är i princip bara att flytta in.. Självklart är det ju lite småfix som tapetsering osv som vi vill göra men det är ju inga större kostnader. Mådde mycket bättre när vi åkte därifrån och var på ett rätt bra humör... Så där kände jag att jag verkligen kan koppla av...

Har sovit rätt bra inatt, hade svårt att somna men när jag väl gjorde det så sov jag hela natten och det var verkligen behövligt..

Försöker få tag på banken nu så vi kan se vad en ungefärlig månadskostnad skulle bli för stugan och sen ska jag ringa mäklaren... Går allt som vi vill så köper vi det! Åh, vad skönt det vore... =)

Måste jobba lite nu oxå.. Ska ner igen på lunchen och göra klart mina naglar.. Blir så fin så... Sen måste jag åka o köpa present till Robert innan jag åker hem...

I morgon åker vi till Stockholm och firar darligens födelsedag! Myspys!

Hörs!

1 kommentar:

Anna-Karin sa...

hej vännen, jag förstår att det blir jobbigt när du inte sover ordentligt! Kika in på den här hemsidan o kolla in "vad är stress". Läs o begrunda - tänkvärt!
KRAMIS