onsdag 22 september 2010

Det funkade =)

Som jag berättat tidigare har jag ju beställt en gåbil/lära gå vagn från Tyskland och det skulle ju ta 9 arbetsdagar innan den kom och IDAG kom postbilen farandes upp på går´n och tutade... MED GÅBILEN!!!! Gissa om jag blev glad!! Tog alltså 8 dar... Så nu vet jag att det funkar och hittar jag nå mer skoj så vågar jag ju beställa de med.. =)

Tindra i sin nya racer =)



I dag har mamma och pappa åkt hem igen... *snyft* Alltid så kul när de är här och en vecka har gått såååå fort... Vi har ju hunnit med en hel del hemma på huset, pappa har ju hjälpt oss en hel del ute och mamma inne och sen har vi ju fått en massa hjälp med Tindra.. Det är värt sååå himla mycket för oss och skönt att kunna få lite egen tid med...
I varje fall följde vi med ner till Valbo när de var på hemväg så vi åt lunch på IKEA och sen tog vi oss en shoppingtur på Köpis...
Hittade en massa kläder till Tindra och sen köpte jag en del till mig och Robban köpte jeans...
Jag hittade även en jacka men den fanns bara i grön i L men jag skulle vila haft den i svart... Kollade om den fanns på nätet men den är slut där med så nu ska jag ringa H&M i Hudik i morgon o kolla om den finns där...

Här kommer lite mer kort innan jag ska lägga mig för natten som var blev tyvärr inte mycket sömn...

Mammas gotroll



Tindra sitter själv



Jag och Tindra i badet



Kortsidan på utbygget



Ja ni ser ju att jag har inte grundmålat panelen ända upp för jag är ju lite höjdrädd men nu ska jag göra ett försök o klättra upp på stegen och måla det sista högst upp..

Nä nu ropar sängen efter mig!!

Natti natti!

1 kommentar:

Karin sa...

Oj nu går det undan med både det ena å det andra ; )) Kram på Er å trevlig helg!