onsdag 15 december 2010

Oups... =)

I går morse åkte jag in till stan och klippte mig.. Ja inte jag alltså utan frisören.. =) Denna gången åkte luggen av.. =) Men jag blev nöjd... Och sen när den är på väg att växa ut så säger jag varje gång att jag aldrig mer ska klippa lugg utan jag vill allt ha mitt långa hår men samtidigt trivs jag ju med lugg så.. =)

Efter lunch åkte jag och Tindra in till stan och uträttade lite ärenden innan vi åkte mot Söderala och terminens sista babysim. Robert mötte upp oss där och vi badade och dök med Tindra.. Nu när hon ska dyka och man säger till henne att
-Tindra, nu dyker vi.. Då blundar hon och är redo att dyka... Sååå söt =)

På kvällen kom Laufey hit och skulle hjälpa mig slinga håret med för jag var ju såå mörk i håret nu... Och.... När hon hade lagt i slingor i halva håret... Ja men då tog slingmedlet slut... Oups!! =) Som tur var hade vi en till förpackning med slingmedel hemma fast inte likadan men vad gör man inte... Hahahaha... Ja ja... Klart blev det till slut i alla fall... Och det blev bra men det är lite olika färger i håret på mig nu... =)

I dag har jag julstädat... Fast jag är inte klar.. Har donat på här hela dan, satt upp tavlor, borrat upp en hylla osv... Så julstädat will go on tomorrow... =)

Har egentligen en tid på sjukhuset i Hudiksvall i morgon men det ska bli sånt oväder och då bokar jag om tiden för jag har ingen lust att ge mig ut på vägarna i sånt oväder...


Nä, nu ska jag fortsätta kolla på Maria Wern innan jag ska hälsa på John Blund...

Natti natti!

Inga kommentarer: