tisdag 28 december 2010

Rösta på Tindra!!

Ja då var vi hemma igen från julfirande hemma i Karlskoga.. Vi har haft riktigt mysiga dagar och Tindra har fått varit med om första tågfärden och första julen och träff med tomten.. =)

Tindras första tågresa



Min första godisring som Laufey lärt mig göra



Laufeys hemmagjorda Baileysglass



Min farfar och Tindra



Mammas prinsessa



Tindra och kusinerna



Tindra i sin nya fåtölj



Tindra och bästa morfar



Tindra och bästa mormor



Tindra vid julmiddan




I dag tog vi en promenad, och det var skönt att komma ut och få lite luft för det har blivit dåligt med promenader ett tag nu...
Sen gick vi förbi och hälsade på Laufey en stund med...

Har även hunnit med att greja ordning lite på mitt nya "kontor" i gäststugan men ska fortsätta i morgon... Och ja... Nu börjar det dra i hop sig.. Mindre än en vecka kvar innan jag ska börja jobba och det känns väl... sådär... Både vill och inte vill börja jobba nu men det blir nog bra bara jag kommer i gång... =)

Var hos Anders och Lena och fikade förut med.. Sen kom Laufey hit och nu sitter jag här... Robert är kvar och spelar Wii med Anders, Norling och Per-Åke...

Har även skickat in Tindra att hon ska vinna omslagstävlingen hos Vi Föräldrar så nu ber jag er gå in och rösta på henne för självklart vill ni se henne på omslaget?? =)

Rösta på Tindra

Ska även börja rensa ut kläder som Tindra växt ur och sätta ut på Tradera... Så nu har jag inte tid att skriva mer utan jag önskar er alla ett Gott slut och ett Gott Nytt År om vi inte hörs innan... =)

Inga kommentarer: