torsdag 2 december 2010

Mysdag med Tindra

I morse åkte jag och Tindra in till Mariagården så hon fick träffa lite andra barn och leka.. Det märktes att hon tyckte det var otroligt kul! Hon lekte, vi sjöng tillsammans och fikade.. Ångrar bara att jag inte åkt dit tidigare med henne.. =)

Sen for vi vidare ner på stan och mötte upp Jennie och Lowa.. Vi gick och shoppade lite och sen tog vi en fika på Tewes Konditori..
Stadsbesöket avslutades på Barnens Hus =)

Sen åkte vi hem och lekte och busade och hade mys framför brasan =)

Så trollungen sover nog gott i natt efter en sån härlig dag! =)

I tisdags skulle jag och Tindra baka lussebullar och med samma visa varje år så ringer jag mamma för att fråga hur jag gör??? =) Hade börjat smälta smöret när jag pratade med henne och ja... sen glömde jag det viktigaste.... SAFFRAN!!! Så det blev inga lussebullar utan vanliga kanelbullar... Skräll av mig va?? Hahaha.... Får se om jag hinenr baka en annan dag... Ja och då MED saffran... =)

I går höll vi på att greja här hemma och sen drog jag in till stan och handlade lite innan jag åkte till Jennie i Trönö där jag skulle ha ett homeparty..
De var 7 st och jag visade upp alla fina grejerna och sålde en hel del...
En mycket lyckad kväll men tyvärr glömde jag kameran och samma sak i dag på Mariagården....

Däremot har jag tagit kort på vad som hänt i utbygget...

Taket på övervåningen som ska bli Tindras rum är nu strax på plats



I morgon bär det av till Arbrå då vi ska hälsa på Mia.. Ska bli jättekul då det var längesen vi sågs och sen ska jag vidare till Bollnäs och mitt "nygamla" jobb på Lokaldelen.. =) Hoppas bara på att det inte är lika kallt i morgon som det varit i dag...

Tjillevippen! =)

Inga kommentarer: