söndag 23 januari 2011

Helgen..

Helgen har gått fort som vanligt...

Var ju ledig i fredags och startade redan på morgonsidan med ett besök på banken..
Tog sen en tur och kollade på golv till Tindras rum innan vi fortsatte till BVC.

Tindra hade gått upp 500 gr på lite mer än en månad och växt 2,5 cm på längden... Stor tjej nu.. =)

Sen åkte vi till Jennie, Malte och Viggo och fikade och så barnen fick leka... =)

Robert åkte och jobbade på kvällen och Laufey kom till Tindra och mig.. =)

I går em åkte vi in till stan, hela "Rondellenligan" och käkade på O´Learys. Himla trevligt och god mat!! Tindra skötte sig exemplariskt.. som vanligt.. =)
Kvällen tillbringades i soffan mätt och trött så John Blund kom och hälsade på tidigt!

I dag är dagen jag helst vill hoppa över... Började i morse med att dricka en riktigt äcklig vätska och då lovar jag ÄCKLIG!! Ska rensa tarmen i dag så jag får endast dricka klar vätska och dricka en sån där grej i kväll igen...
För i morgon ska jag åka och göra en tjocktarmsröntgen... Tanken är att jag ska operera mig för tarmfickorna i mars så därför gör de en sån här nu...

Här kommer i alla fall lite goa kort...

Robert på väg in till stan




Goo Hamburgare



Gotrollet



Mammas hjärta



Finaste Tindra



Robban och Mattias



Tindras nya uttryck



Sista racet innan natti natti



Tindra och Mattias



Nä nu ska jag ge Tindra mellis och själv tar jag ett glas vatten!

Tjing!

Inga kommentarer: