torsdag 20 januari 2011

Tindra 11 månader!!

Gick i ett hela dan i går med jobb, födelsedag och stugan full så jag ska vara ärlig och erkänna att jag glömde totalt bort att våran lilla trollunge blev 11 månader...

Inte långt kvar nu tills hon fyller ett år... ETT ÅR!!! Det känns inte längesen jag låg där på förlossningen och drog i lustgasen tills jag spydde.. =) Hahaha.. Ja så var det men ändå hade jag en snabb och smidig förlossning tyckte jag...
Från det att vattnet gick en torsdag natt vid 01,30 så tittade världens sötaste ut
12 timmar senare klockan 13,42... Hann bara krysta i 12 minuter innan det var klart!

Vilken känsla det var att vi äntligen fick ett ansikte på trollet som jag gått och burit på i nästan 9 månader... =)

Ja det har hänt så otroligt mycket under det här året, det har gått så himla fort.. Och nu händer det ju nåt hela tiden med utvecklingen, hon lär sig nåt nytt varje dag.. Såå himla kul!!

Tindra hjälper mig plocka ur diskmaskin..



- Om jag står i diskmaskin och sträcker mig kanske jag kan få tag på nåt skoj... =)



I dag har jag jobbat hemifrån men var in till stan och besökte en kund men nu har jag tagit helg... Skönt!!
Men i morgon är det fullt upp på schemat och så kommer det väl bli på fredagar eftersom det är min lediga dag...

Nä, nu ska jag va lite social innan det är dax att slå igen de blå...=)

2 kommentarer:

Abbe sa...

Grattis Tindra! Snart ett år! Vart tar tiden vägen och när ska vi träffas?

Malle sa...

Ja det här året har gått i raketfart.. Klart vi måste seses snart Albin.. Puss från Tindra