tisdag 18 januari 2011

Vecka 3...

Blir ju inte alltför ofta att jag hinner skriva här nu... Fullt upp nu när jag har börjat jobba...

Fredagar är jag ju i alla fall ledig så i fredags åkte vi till Maria och Tommy men när vi kom uppför Njutångersbacken så stannade bilen.... Hmmm... Värsta karavanen efter oss med långtradare och bussar.. Vi fick i gång den igen och kom fram i alla fall..
Fick god mat och hade en mysig eftermiddag/kväll men jag skulle egentligen ha tagit bilen hem själv för Robert skulle vara kvar o jobba och få skjuts hem men jag vågade inte sätta mig själv med Tindra i -20 grader och köra hem med en trasig bil för tänk om vi hade blivit ståendes på E4:an...
TACK Björn och Gunnar som kom och hämtade oss... =)

I lördags var vi in till stan en sväng och handlade och åkte även och fikade hos goa vänner...
På kvällen blev Robert ledig för en gångs skull så då kom Laufey, Björn och Mattias och käkade med oss..

I söndags bakade jag mer eller mindre HELA dagen... Visst, jag gillar att baka men... Jag var helt slut framåt kvällen...
Hann få lite kaffebesök under dagen med... =)

I går jobbade jag i Bollnäs och hade med tårta och bjöd på eftersom jag fyller år i morgon men inte är där då... Hade med 2 st Baby Ruth och det blev riktigt lyckat... De blev alla stormförtjusta i den.. =)

I dag har jag jobbat hemifrån, lugnt och skönt, bara katterna som hållt mig sällskap... =)
Sen var det dax för årets första babysim... Äntligen måste jag säga... Och jag kan lova att Tindra mådde... Hon sken upp som en sol när vi kom ner i vattnet och det verkligen strålade om henne.... Åååå lillskruttan... Såå duktig... Vi dök och lekte och det märktes att hon saknat det...

Nu har jag 2 arbetsdagar kvar och dessa gör jag hemma för i morgon kommer det kompisar och fikar när jag slutat..

Nä, dax att krama kudden sista kvällen som 34... =)

Natti natti!

Inga kommentarer: