onsdag 12 januari 2011

Vart tog tiden vägen?

Dagarna springer i väg och veckorna också...

Har ju börjat jobba och måste säga att jag haft en bra start.. Tanken är att jag ska jobba i Bollnäs måndagar och onsdagar och hemma tisdagar och torsdagar så i går var en "jobbahemmadag"...

Många undrar hur det funkar och om jag går ut i nattsärken men jag går upp som vanligt och duschar och äter frukost och är på plats på "kontoret" klockan 8.. Den självdisciplinen har jag då det kommer det inte vara nå problem med...

Satt verkligen och tokringde hela dan i går så jag fick otroligt mycket gjort, faktiskt mer än när jag är i Bollnäs, för där har jag ju alltid nån att prata med men här hemma har jag ju bara mig själv så då är det fokus som gäller...

Fast jag hade ju sällskap nästan hela dan i går.... av Simba och Sotiz... =) Myys med en katt på jobbet.. =)

Hemma går det bra för Robert och Tindra, de har varit på öppna förskolan, varit ute och åkt pulka och varit hos Hampus och lekt... Jättekul och skönt känner jag att det går så bra...

Denna vecka har gått otroligt fort och i dag när jag kom till jobbet i Bollnäs trodde jag det var tisdag men det var ju redan onsdag och i morgon jobbar jag sista dan den här veckan innan jag har helg... Skööönt =)
Men då måste jag baka tills jag fyller år nästa vecka... =)

Ska kolla lite på TV nu innan det är natta för John Blund kommer och knackar tidigt på axeln om kvällarna nu... =)

Avslutar med lite kort från nyår...

Vi tog en nyårspromenad på förmiddan



Älskade trollunge



Tindra och Yvonne



Tindra med nallen



Tindra och Hampus fick en favorit



Tack och hej leverpastej!

2 kommentarer:

Mia sa...

hej tjejen.
förstår att det måste vara tungt o gå till jobbet efter så lång ledighet.. jag fasar för den dan jag är där själv.
men det är jätteskönt o ha dig tillbaka på kontoret. hoppas du säljer som bara den o att råttan dansar o sjunger jämt.
ha en riktigt bra fortsättning på detta året så syns vi nån dag när Dio o jag kommer förbi.=)
kram på dig!!

Malle sa...

Heej!
Å va kul att du hörde av dig, har tänkt mycket på dig.. Har ju inte setts sen sist ju.. Hahhaha.. O ja det var längesen de... =)
Ja det känns än så länge bra att vara tillbaka men skönt att även kunna jobba hemifrån..
Ja, kom upp nån dag, jag är oftast där måndagar och onsdagar men hör gärna av dig innan så jag inte är nånannanstans...
Kraaam