onsdag 24 november 2010

Storm

Har varit lite tyst ifrån mig några dagar nu och det beror på att vi fortfarande ligger sjuka här hemma... Skulle ju inte skriva om sjukdomar i nästa inlägg lovade jag ju men va fan liksom... Är sååå trött på att vi aldrig kan få va friska...

Tindra fick hög feber i söndags kväll så i måndags var vi tillbaka på jouren med både henne och mig för jag hade så ont i halsen så jag kunde inte svälja... Och jag har ändå opererat bort halsmandlarna...

Vi fick en kvinnlig läkare som verkligen var helt suverän... Hon var lugn och tog sig verkligen tid med oss... Tindra fick byta ut sitt penicillin mot ett nytt eftersom det första inte hjälpt..

I går var Tindra feberfri men i dag var det dags igen med hög feber.. Och då ligger hon runt 39,5 med alvedon i kroppen... Och jag har fortfarande lika ont i halsen...

Så nu tar vi en dag i taget och hoppas på att må bättre...




Men nog om sjukdomar återigen... =)

I lördags hade jag mitt första homeparty.. =) Det gick av stapeln hemma hos Lena... Jag var inte ett dugg nervös utan jag "körde" på och det gick ju som en dans.. =)

En del av mitt sortiment



More stuff



I går var det dax för mitt andra party och då var jag inne i stan hos Angela. Och ja... Det här känns som om jag hållt på med i alla år... =)

Hemma hos Angie



Angela och Lotta beställer för fullt



I morgon fortsätter jag till Iggesund för mitt tredje party... Kuul!!

Bara jag blir lite piggare.. Och nu i kväll nös jag två gånger och fick så ont i örat sen så nu hör jag inget där heller...

Och sen går det ju knappt gå ut heller för det blåser ta mig fan storm!! Helt otroligt!! Känns som om taket ska blåsa av ju... Hoppas det ger sig till i morgon...

Sen fick jag ett samtal i kväll som gör att vi måste ta ett beslut och det ganska snart... Men det kan bli nåt himla bra av det.. VI har ju inget att förlora och man måste ju våga för att vinna... Eller hur? =)

Och det får avsluta denna onsdagkväll!!

Gokväll!

1 kommentar:

Lena sa...

Hej!!

Snacka om sjukstugor:-) Hoppar bacillerna emellan tro;-)

Ang beslutet så tror jag att jag vet var det är. Om det är det så Go For It;-)))

Kramar!!!!