fredag 19 november 2010

Tindra 9 månader

Ännu en månad har gått och trollet "fyller" i dag 9 månader! GRATTIS GOTROLLET!

Men tyvärr är hon sjuk nu med, samma som när hon blev 8 månader... Nu har hon fått både ögon- och öron inflammation och äter penicillin, stackars..



Ja det syns ju på kortet att hon inte är pigg...

Och för att fortsätta med sjukstugan så gick jag från tarmfickor som vandrade bakåt ryggen och nu feber och ont i halsen så jag orkar knappt svälja... SUCK!!!

Men nu till nåt roligare...

I tisdags fick i alla fall Tindra åka på babysim igen.. Hon har ju varit sjuk de sista gångerna så det var 3 veckor sen vi var där sist.. Hon var som en säl i vattnet och plaskade som aldrig förr.. Det märktes att hon saknat det...
Och man blir ju så glad när man ser att det är nåt hon verkligen älskar att göra... =)

Ja jag ska inte bli så långrandig i kväll, har inte så mycket mer att skriva om mer än sjukdomar och hur kul är det??

Nästa inlägg kommer bli roligare... Det lovar jag... =) Det börjar nämligen dra ihop sig för mina första Shabby Chic partyn.... *me like*

Måste bara visa er ett gulligt kort på Simba som "hjälpte" mig packa upp Shabby Chic prylarna förut... =)




Tack och gonatt!

1 kommentar:

Karin sa...

Grattis stumpan! Hoppas att du blir frisk snart!