onsdag 18 augusti 2010

Livskvalitet

Ja nu var det ju på tok för många dagar sen ni fick ett livstecken från mig men jag lever =) och vi är nu åter hemma från den stora staden...

I lördags åkte Tindra och jag tunnelbana till Vällingby där syrran kom och hämtade oss så vi tillbringade lördagen hemma hos dom i solskenet.. Ja jag trodde verkligen jag skulle smälta bort ett tag, det var såå varmt, så det slutade med att syrran och jag sprang runt i vattenspridaren... Ni kan ju tänka er synen... Hahahaha...
I varje fall gratulerade vi Filip i förskott som fyller 4 år på lördag... Han fick en riddarborg av oss och han blev verkligen superlycklig!!! KUL!

Goa Elias kom hem efter ha varit på Fotbollscup!



GoFilip överlycklig över sin present


När vi kom tillbaka in till stan på kvällen tog vi en promenad ner till Robert och Roskildescenen där han jobbade sen knallade vi hem igen efter 2 öl senare.. =)

Ordningsvakten Robban



Robban och Dino och Teletubbies



På vägen hem på söndagen stannade vi i Älvkarleby och åt Dragon Gate.. Himla god buffé som jag verkligen kan rekommendera...

Två som blev överlyckliga när vi kom hem var i alla fall Simba och Sotiz... =) Meeeen så keliga...

I måndags var jag och Lena ute i skogen och plockade blåbär... Eller... Vi klev rätt utanför våran tomt och plockade och plockade... Det kallar jag livskvalitet.. Ja vad väljer ni? Att kunna kliva rakt utanför dörren rakt ut i skogen och sätta sig på en stubbe och plocka blåbär eller bo mitt i centrala Sthlm bland alla avgaser? =) Jag föredrar det förstnämnda... =)

På kvällen käkade vi med Anders och Lena och spelade 500.. Gissa vem som vann?? ME!!! Himla trevlans var de! =)

I går gjorde vi ett ryck och började fylla vedförrådet.. Staplade ved i ett par timmar medan Tindra sov... Så nu är det bara att fortsätta staplandet tills det är klart.. =)

I dag var det sånt skitväder så jag tog en tur till IKEA.. Skönt att få lite egen tid.. Så jag handlade bl.a. ett hyllsystem till förrådet så vi ska få lite ordning där...

Nä gott folk, nu är det allt natta så sov gott!!

Inga kommentarer: