lördag 7 augusti 2010

Vart tar dagarna vägen??

Den här veckan hade jag inget planerat från början och det skulle bli sååå skönt tyckte jag eftersom jag är rätt trött och sliten men här sitter jag och det är redan lördag kväll och veckan har gått i ett nafs.. Fick visst fullt upp ändå...

Vi har hunnit vara i stan ett par gånger, ätit tacos och kollat på Beck-Levande Begravd med Anders och Lena.

I onsdags kväll var Lena och jag på bio, Bröderna Karlsson... En mycket sevärd film må jag säga.. Ja jag skrattade, grät och höll på att krypa ur skinnet när de mest pinsamma scenerna visades... Ja men har du inte sett den så gör de!! =)

I torsdags fick jag med mig Maja till gymmet och körde ett spinningpass med henne... Gick bra och börjar bli "varm i kläderna" igen... =) Ska i väg i morgon och cykla upp för en av instruktörerna på gymmet.. Om jag inte blir sämre vill säga för jag har fått ont i halsen och har huvudvärk...

I går vaknade Tindra strax efter 6!!! Så då klev vi upp men hon och även jag förstås blev trött igen vid 7 så hon fick lite välling och vi gick o la oss igen... Tänkte att jag skulle kliva upp vid 8 men vi vaknade först 9!!! Skönt men blev lite stressigt för vid 11 skulle jag vara i Bollnäs... Brukar ju alltid vara i tid men jag var framme 11,05 tror jag.. =)

Åkte alltså till Karin och sen tog vi barnvagnarna och tog en promenad hem till Mia som nyss fått sitt andra barn, Dio...

Söta Dio, 2 veckor gammal



Albin på väg mot Tindra =)



Tindra och Albins hand..



Vi knallade sen ner på stan och där shoppade jag loss en del.. =) Köpte bl.a. en fleeceoverall till Tindra, lite träningskläder till mig och varsitt par skor till mig och Robert.. =)

Tindras nya fleeceoverall



Vi var väl mer eller mindre som två packåsnor när vi knallade hem till Karin igen.. =) Och dit kom även Pilla och fikade så det blev en riktig heldag för mig och Tindra... Vi var inte hemma förräns vid 20-tiden i går kväll....

I dag åkte hela familjen in till stan en sväng och handlade.. Jag hämtade också en spegel jag beställt på Jysk som vi ska ha i hallen... Och när jag kom in där fick jag se att de även hade rea på en jättefin stor helfigursspegel... Ja... Det slutade med att jag vände och åkte tillbaka och beställde den med så vi kan ha den i nya hallen när den blir klar.. =)

När vi kommit hem fick Tindra mat sen tog vi en promenad.. Tänkte bara ta en kortare sväng men det blev en timmes promme.. =) Skönt!

I morse fick Tindra för första gången sitta i sin tripp trapp och äta gröt...



Nä ni gott folk.. Nu ska jag passa på att gå o lägga mig när Tindra sover och Robban jobbar så tills vi ses o hörs nästa gång.....

Hej & Hå...

Förresten.... Min mobil har gått sönder så jag har inga nr kvar så du får gärna messa ditt nr igen men glöm inte skriva vem det är från med... =)

1 kommentar:

Karin sa...

Packåsnor var rätta ordet - haha! Det var så roligt att träffas! Hoppas vi ses snart igen! Kramkram!