fredag 20 augusti 2010

Tindra 6 månader!!

Tiden går såå otroligt fort så det är inte sant alltså...

Tindra "fyllde" 6 månader i går!! Stora tjejen nu ju... Hon "pratar" som aldrig förr och helst om det är mycket folk runt omkring henne.. Då vill hon gärna "hålla låda"...

I går rev jag ut allt i förrådet.... Hmmm... Började strax efter 10 och efter att jag fått ut allt skruvade jag ihop hyllorna och fick in dom... Sen började rensningen av alla grejer...
Tindra fick vara med och titta på innan Laufey kom på eftermiddan och tog hand om henne... Sååå snällt!!
Vi fyllde en släpvagn med sånt som skulle slängas på tippen, sen gick vi igenom alla kartonger och sparade en hel del men mycket blev slängt oxå...
Var klar 19,30 i går kväll och då var jag bra slut i huvudet och trött...

När vi kom in höll Laufey på med maten och Robert gick ut och grilla.. Tindra låg i Björns knä och sov...
Vi åt himla gott och drack ett glas vin till...
Kvällen blev inte lång då vi alla var trötta...

Men TACK Laufey och Björn för all hjälp med Tindra!!! Ni är guld värda!!!

Natten tycker jag har gått bra.. Tindra vaknade vid 03 och 06 och drack vatten och fick nappen och sen vaknade hon 07,30 i morse och fick välling... Fler såna nätter tack... =)

I dag har vi varit och hämtat alla takplåt till huset så nu ska det väl äntligen bli nån ordning här.. =) Skönt att saker och ting börjar falla på plats och nu ska jag oxå sätta igång och grundmåla resten av huset...

Samtidigt vi var till stan följde Björn med och hämtade en katt hos en vi känner som inte kunde ha den kvar... Han åkte hem och överraskade Laufey med den lilla lurvtussen och nog blev hon överraskad alltid.. =) Hoppas bara det kommer gå bra med deras andra katt...

Ikväll har jag och Tindra varit på Me & I party med Jennie O... Har aldrig varit på ett sådant tidigare och trodde att de bara hade barnkläder men de hade ju även till vuxna... Beställde i alla fall en jättesöt overall till Tindra...

Var även och hämtade spegeln på Jysk som jag beställde för ett tag sen... Kommer bli sååå snygg i nya hallen.. =)

Nä, tack för i dag slut för i dag!!

1 kommentar:

Karin sa...

Grattis Tindra! Sex månader!!! Stora damen : )) Kramar till Er!