söndag 25 juli 2010

Är sommaren över??

Ja dagarna har rullat på och det känns som det var i går jag skrev här men icke... Har ju gått flera dar igen... =(
Vi har grejat på här hemma och jag tillbringade hela fredagen på att trampa upp och ner på stegen och grundmålade hela kortsidan på huset... Känns såååå skönt....

Fredagens jobb



Höll på att måla i 6 timmar!! Mamma hade hand om Tindra och Pappa snickrade..
På kvällen var vi såå slut allihop så jag åkte in till stan och hämtade mat så vi slapp stå och laga... Robert åkte och jobbade...

I går var det dags för mamma och pappa att åka hem till Karlskoga igen.. Och som vanligt är det lika ledsamt varje gång... Och värre och värre blir det för varje gång känns det som... Men tur att jag vet att vi ses om ett par veckor igen... =)
Vill i alla fall tacka för all hjälp vi fått under veckan.. Älskar er!!

I går kväll var det Jonskärs årsfest så vi hade anmält oss dit.. Vi samlades alla grannarna hos Anders och Lena innan vi knallade bort till Kröken.. En trevlig tillställning där vi bjöds på exotisk planka..
Robert var med och åt innan han for iväg och jobbade och jag och Lena tog våra barn och knallade hem strax efter 21... Skönt var det att komma hem och bara ta det lugnt!!

I dag spöregnar det här och en riktigt slappdag!! Är helt slut i kroppen så jag passade på att sova när Tindra sov på förmiddan... Nu sover hon igen och då sitter jag här... Hmmm... Kanske skulle behövt sova en stund till egentligen för kroppen hänger inte riktigt med känner jag... Men men....

Har tagit en del kort under veckorna som gått men återkommer med de längre fram... Orkar inte nu... Eller förresten.. Några får ni.. =)

Pappa Robert busar med Tindra



Simba spanar efter råttor i skogen



Mitt älskade barn



Ha en fortsatt skön söndag!

Kram

2 kommentarer:

Karin sa...

Åh vilket härligt smajl : ))

Anncha sa...

In å läser o håller koll på er =) men skriver inte så ofta kommentarer. Hoppas ni haft det lugnt o skönt m mamsen o papsen nu iaf. Kraaam på er