fredag 16 juli 2010

Sommaren fortsätter...

I onsdags kväll gick vi ner till Laufey och Björn och där blev vi bjudna på vin och jättegod mat... Det var toast med en god röra med ris, grönsaker, räkor och en sås att hälla över.. Himla enkelt och naturligtvis supergott!! =)
Vi knallade hem vid 21,30 för strax efter 22 anlände Roberts syrra Angelica och hela hennes familj..
Angelica och jag satt ute i tältet och drack vin och surrade långt in på natten så när jag vaknade i torsdags morse hade jag en konstig huvudvärk.. Kan inte förstå varför... =)
Torsdagen tillbringade vi allihop nere på stranden med sol och bad och hade myspys...
Efter stranden for vi in till stan och handlade lite + tog en tur till bolaget.. =) På kvällen grillade vi hamburgare och åt en massa gott sen fortsatte Geka och jag våran kväll i tältet.. =)

I dag har vi oxå varit på stranden och solat och badat.. Men jag kan ju säga att det är bra kallt i vattnet så jag har ju inte direkt varit nån säl i vattnet... =)

Vi har ikväll bakat pizza och ätit och sen gick vi ner till vattnet så Milo fick fiska men fiskelyckan var inte så stor...

Nu blir det en soft kväll här i Jonskär!

Ha en fortsatt fin afton folks... =)

Inga kommentarer: