torsdag 8 juli 2010

Nattsömn

Nu har det gått några dar sen jag skrev sist men jag får skylla på solen nu.. =) Kan ju inte sitta inne o blogga i det här fina vädret ju =)
Dagarna i Karlskoga går fort och snart är det dax att fara hemåt igen.. Men nu ska jag ta tillvara på de här sista dagarana med på allra bästa sätt med familjen =)

I tisdags hade vi en ganska lugn dag.. Mamma, jag och Tindra knallade ner på stan och bytte lite kläder som Tindra fått till större storlekar och det som inte fanns bytte jag in mot en massa andra plagg som det var rea på... Så nu har hon kläder så hon klarar sig ett tag framöver.. =)

På kvällen kom Sara och Johan med barnen och Inger och Jan hit så vi åt pizza ihop och drack lite vin... Sara och jag satt och surrade gamla minnen... Alltid skoj för det är alltid nåt man har glömt som den andre kommer i håg o vice versa... =) En himla trevlig kväll hade vi familjerna!

Max, Malte och Tindra



I går åkte jag och Tindra och hälsade på Marie, min fd. arbetsgivare på Colluseum Club. Det var längesen vi sågs så det var jättekul att träffa henne igen. De hade skaffat 2 små hundar... Jättesöta!





På kvällen åkte jag ner och var med på ett spinningpass igen.. Såå skönt att va på väg igång igen.. =)

När jag kom hem igen hade Tindra grinat en bra stund och somnat av ren utmattning... Hon vaknade sen igen och fick mat och sen började "maratonloppet"... Hon ville verkligen INTE sova... Så efter att vi var helt slut alla här somnade hon till slut vid 22.40... Sen sov hon... och sov... och sov... Och vet ni när hon vaknade?? JO 9 i morse!!! Fatta att vår trollunge sov hela natten och ända till 9 i morse!!! Sååå skönt och jag kände mig utvilad för första gången på länge!! Jag vaknade ju t.o.m. före Tindra.. =)

Så idag är vi pigga och glada här....

Har varit och handlat och ikväll kommer min morbror och hans fru + att syrran. Stefan och barnen kommer.. KUL!!!

Så dax att fortsätta med sysslorna här... =)


Ha det bra!

Kramen

1 kommentar:

Karin aka Tillbringaren sa...

Ja du verkar ha det bra där nere : )) Kram å trevlig helg!