måndag 5 juli 2010

Grattis mamma!

I dag har mamma fyllt år... hela dan.... =)

Jag och Tindra var uppe klockan 7 i morse och sjöng för henne och så fick hon paket på sängen.. =)
På förmiddan åkte jag ner på stan och handlade lite sen hem och åt lunch.. Ner på stan igen och skulle byta hatten jag nyss köpt till Tindra.. Ville inte ha vit utan en i färg men fanns inte i hennes storlek när jag kom ner igen så det blev en flerfärgad fast när jag kom hem igen ville jag inte ha den... Hahahaha... Typiskt mig va?? Så jag får väl åka o lämna tillbaka den med... Men förresten.. Något stressad jag blev nere på stan.. Är ju van vid att parkeringen är gratis jämt och så kommer man hem till Karlskoga och där kostar det 10 kr i timmen nere vid Kulan.. Shit!! Stoppade i 3 kr för jag skulle ju "bara" upp på H&M och köpa rouge... Men jag hann väl knappt tänka förräns de där minutrarna var över så det var bara att springa ner och stoppa i mer pengar så jag hann in på "boa" oxå... Köpte det goda mousserande vinet som Lena bjöd på i skogen på vägen till Albertina.. =)

På eftermiddan kom farmor och farfar och gratulerade så vi fikade och åt tårta.. Gott!
Och nu ikväll kom Camilla och Inger (kusin och moster) och det var jättekul att träffa dom.. Var ju hur längesen som helst innan.. =)

Nu är jag bra trött för jag hade svårt att somna om efter 4 i morse när jag var upp och gav Tindra mat så.....

Natti Natti!

Kort kommer.. men inte idag... =)

Inga kommentarer: