onsdag 21 juli 2010

Tindra 5 månader!!

Tänk att dagarna går så fort så jag hinner inte med själv känns det som... Är ju snart en vecka sen jag skrev här igen men jag har ärligt talat inte hunnit...
Roberts syrra och hennes familj åkte härifrån i lördags vid lunch och då var det dax att gå in till grannen på 30 års kalas... Där fick vi supergoda tårtor både smörgåstårta och vanlig tårta...

På kvällen käkade jag kebab med Anders och Lena för Robert var i väg och jobbade ett 12 timmars pass på Bjuråkersstämman...

Söndagen vaknade jag och hade ruskigt ont i halsen och var förkyld så den dan gick på lågvarv...

I måndags blev Tindra 5 månader!!! GRATTIS ÄLSKADE GOTROLL!!
Vi var in till BVC på förmiddan för vägning och mätning och lillskruttan hade växt 5,3 cm sen sist så nu är hon 67,5 cm lång och vägde 8335 gram.. Kurvan börjar plana ut och det är väl mycket för att hon stuckit iväg så på längden... Kul!!

På eftermiddan kom mamma och pappa!! Kuuuul!!!
Så på kvällen grillade vi och i går var vi in på stan och shoppade lite sen gjorde vi ett ryck hemma på huset..

I dag har vi varit i Hudiksvall och shoppat och sen var vi bjudna på mat hos Stig och Monica så nu har vi nyss kommit hem...
Jag är fortfarande superförkyld och har just nu en ruskig huvudvärk... Hoppas den kanske går att bota med en bira?? =)

Nä ni gott folk.. Jag lovar att bättra mig med att blogga men så här i sommarens hetta är det ärligt talat inget jag prioriterar... Men det kommer bli bättre tider... I promise...

Ha det skönt i solen!! Och kort kommer längre fram... =)

Puss & Kram

2 kommentarer:

Karin sa...

Karlsson! Kommer du på grillnatta? puss!

Malle sa...

Tyvärr Karin.. Karlsson drar till Sthlms skärgård på måndag... =) Puss o kram