lördag 3 juli 2010

Värmebölja

Ja jag vet snart inte vart jag ska ta vägen.. Är ju sååå jäkla kvavt eller varmt eller nåt...
Jag befinner mig nu i alla fall på sydligare breddgrader närmare bestämt i Karlskoga... Tänkte från början att jag och Tindra skulle åkt i morgon men eftersom Robert skulle jobba hela helgen så tyckte jag det var onödigt att sitta hemma och vänta på söndagen så då packade jag och vi for redan i går eftermiddag...

Tindra sov ända ner till Ludvika så hon var otroligt duktig i värmen som var och är... Men vi var framme strax före 20 i går... Då kom pappa hem med pizza och sen hamnade vi inne hos Sara och Johan på lite vin.. Hur trevligt som helst...
Tindra hade ju 1000 nya grejer att kolla på så hon skulle ju INTE sova... Men strax före 23 i går gick de blå ögonen igen.... =)
Och hon sov ända till 6 i morse och efter att hon fått mat somnade vi om och vaknade efter 9!!! Skööönt!!!

I dag har vi bara varit hemma och legat vid poolen och solat och badat.. Jag var i alla fall iväg och köpte en pool till Tindra så hon oxå fick bada... Hon tyckte det var sååå skönt!!!

Nu ikväll har vi grillat och bara haft det lugnt och skönt så nu ska jag snart gå och lägga mig.. om jag kan sova i den här värmen vill säga....
Ja man ska egentligen inte klaga... Men vad fan... Det måste ju finnas nån måtta nånstans...

Gonatt!

2 kommentarer:

Karin aka Tillbringaren sa...

Skönt med en liten semestertripp : )) Glöm inte bort oss när du kommer hem igen bara ; )) kram!

Malle sa...

Klart jag inte glömmer er.. =) Ses när vi kommer hem.. Kram