onsdag 30 juni 2010

Vaaaarmt!

Har ju varit kanonvarmt flera dar nu... Ja i går gick det knappt att vara ute... Började morgonen med en promenad men mötte Lena och Hampus efter vägen och ingen av oss hade vatten med oss och det borde vi haft så vi gick hem och åt glass istället.. =)
På eftermiddan lämnade jag Tindra hos Emma som var i stugan så jag fick åka in till stan och handla.. Hade inte varit i stan sen i torsdags förra veckan och det var nog rekord av mig att hålla mig på hemmaplan.. Hahahaha.. Men skönt att slippa alla avgaser.. Hahaha... Ja ja i vilket fall som helst mötte jag upp Robert som kom från Sandviken så vi handlade och skyndade hem igen...

Hade ju ett mindre "krig" med Tindra i måndags kväll när hon var så övertrött och vägrade sova.. Höll på i över två timmar innan hon till slut somnade.. Sen gick det en halvtimme innan hon började skrika igen.. Men då visste jag inte vart jag skulle ta vägen ett tag... Men sen sov hon till 5 på morgonen och det var skönt.. =)

I går somnade hon strax efter 18 och samma sak i dag.. Vet att hon har en riktig trötthetspersiod vid den tiden och då får hon mat sen sover hon... Gav henne mat vid 22,30 i går sen sov hon till 03,30 i morse... Så nu får vi se hur det går i natt... Hon åt knappt nåt nu innan hon somnade så...

I morse efter frukosten åkte jag in till stan och körde ett spinningpass med mig själv på gymmet... Skööönt!! Måste ju komma i gång nu innan jag ska börja med egna pass i augusti.. Ska bli sååå kul så nu har jag verkligen nåt att se fram emot.. =)

Tindra o jag har varit själva i eftermiddag för Robert är i väg på intervju så jag har hunnit baka en sockerkaka och tvättar lite... Men det är ju så förbannat kvavt ute så jag bryter ihop snart... Det regnade och åskade lite förut men inte tillräckligt för att luften skulle bli bättre....

Nä, vi hörs och ses!

Tjing

2 kommentarer:

Tess sa...

Vilket fint namn! Tindra. Väntar själv första barnet i september :-)

Malle sa...

Tack, ja det är ett jättefint namn! Grattis själv! Du har en spännande resa framför dig!