måndag 11 oktober 2010

Äntligen...

Lena och jag började morgonen som vanligt med en långprommis på 9 km... Känns sååå himla skönt att jag är på banan igen och orkar mer och mer...

Efter lunch åkte Tindra och jag in till stan och handlade lite... Kolla in gotrollet.. =)



Hemma har det varit full fart med snickring hela helgen och vi är såå tacksamma för all hjälp vi fått från morgon till kväll nu... Så nu börjar vi äntligen se att fritidshuset är ett minne blott och en villa börjar ta form... =) Me like =)
Vi har lång väg kvar men nu är panelen och taket på så nu får det ta den tid det tar att slutföra vårt "lilla" projekt...
Robert har verkligen slitit ont flera dagar nu med jobb på huset från morgon till kväll och jobb på nätterna i helgen... Så nu är han väl värd några dagars semester... =)

Här kommer lite kort dagsfärska kort på huset...

Gamla delen och den sista som blivit tilläggsisolerad



Nya delen



Kortsidan på utbygget



Nya och gamla delen



I morgon står promenad på schemat, städning och lite annat grejs...

Nu ska jag prata lite med min sambo som jag knappt sett röken av sen i torsdags och sen är det natta.. =)

Tjing tjing

1 kommentar:

Karin sa...

Wow - vad det går undan! Måste komma å hälsa på Er snart. Ska ta ett snack med Pilla å planera en tripp kanske?? Kram!