tisdag 5 oktober 2010

Dyket...

Hoppades ju på en bra natt men den blev rätt jobbig... Tindra vaknade flera gånger och oftast på samma tid varje natt och bara gråter.. Jobbigt som bara den och jag kan lova att det tar på krafterna....
I varje fall tog vi en promenad efter frukost... Gick långa rundan i rask takt.. Skönt men riktigt jobbigt var det.. Och jag hade inga batterier i telefon så jag kunde inte spela musik heller... Men det gick bra...

Tindra sov en halvtimma under promenaden och sen satt hon och spanade runt vad som fanns att kika på.. =)

Vi gick hem och åt lunch sen sov hon middag med Robert, EN HALVTIMME!! Helt otroligt... Inte ens 8 månader och sover knappt inget varken på nätter eller dagar... Och sover inte hon så sover ju inte jag och då kan ni ju gissa i vilket skick jag känner mig... =(

Jag tog med mig Tindra och åkte mot Babysim redan vid 15 för jag tänkte att hon kunde sova i bilen så hon orkade bada men tror ni hon somnade... Inte heller...

Vi var i alla fall på Babysim och det gick hur bra som helst... Hon dök 5 gånger och sen fick hon leka med en "fisk" i vattnet.. Sen plaskade hon runt som vanligt...

Hon somnade i bilen hem och sov en halvtimma... (Hon är mycket för powernaps =))

Nu har hon i alla fall ätit mat och fått välling så nu sover hon sen en timma tillbaka... Hoppas hon sover i natt nu då...
Pratade med en annan mamma som är med i samma simgrupp som oss och hennes dotter som är 3 veckor äldre än Tindra är också inne i en period nu och har svårt att sova... Så lite skönt i alla fall att höra att vi inte är ensamma om detta...

Här kommer nån bild på lilltrollet... Hon är ju hur go o glad även om hon inte sover.. =)

Charmtrollet



Skön stil va?



Tindras bitring var tydligen inte gjord för att koka... Hahaha



För övrigt sköter jag mig bra hittills med maten.. Men... Jag äter för lite istället så jag måste försöka få i mig lite mer mat...

Gokväll!

1 kommentar:

Karin sa...

Vad fin hon är lilla T! Snygg bitring - ser ut som godis... : )) Ja vi längtar efter att du ska börja jobba!!! Kram