tisdag 19 oktober 2010

Tindra 8 månader!!

I dag "fyller" älskade trollungen 8 månader... =)




Men natten har varit rätt jobbig.. Hon sov dåligt och jag vet inte vad det är men 23,30 måste vara nåt magiskt klockslag för oftast vaknar hon då och gråter... Samma visa var det i natt och till slut somnade hon om.. Vaknade 04,45 och då var det full fart i sängen med Tindra som kröp runt...
Vi gick upp vid 06,30 men vid 9 somnade både Tindra och jag en timme och det var välbehövligt kan jag lova...

Tog tempen på henne och från att ha haft 37,8 i morse har det bara ökat under dagen så nu ikväll innan hon somnade hade hon 39,4... Suck... Men... Hon var hur pigg som helst ikväll så hon fick bada innan jag la henne.. Hon missade ju babysimmet i dag igen stackarn...
Jag kände i munnen och det är förmodligen en tand till på väg uppe så det kan ju vara därför hon har feber...

Vi åkte i alla fall in till stan för vi la om till vinterdäck på bägge bilarna och då passade vi på att åka till Barnens Hus med och där fick hon en ny vintermössa, en fuskpolo och en ny mugg att dricka vatten ur...



Tanken är ju att vi göra ett nytt försök och åka hem till Karlskoga i morgon men vi får se hur natten går och hur Tindra mår i morgon bitti....

Ska i alla fall börja packa i fall det bär av.... Och om vi ska vänta så kan vi inte åka nästa vecka för då ska jag ut på Tjejkväll och det vill jag ju inte missa... =)

Ha en fortsatt bra kväll!

1 kommentar:

Karin sa...

Snygg mössa Tindra! Och grattis din snygging! Trevlig helg på Er! Kram!!!