onsdag 6 oktober 2010

Natten...

Har haft en mycket bra natt må jag säga... Tindra sov hyfsat... Eller hyfsat.. Hon sov bra... Vaknade ett par gånger och ville ha nappen och sen vaknade hon 06,15 i morse.. Gav henne välling 06,40 och sen somnade vi om och sov till 08! Skööönt!!!

Fick sen ett litet mindre utbrott på förmiddan här men inte på nån person utan på en annan grej.... Så jag höll på att koka över ett tag men sen tog jag med mig Tindra och gick ut på en långprommis så då rensade jag skallen och det kändes mycket bättre när jag kom hem... =)

Tindra och jag gick och tittade på jättefina hus och sen hittade vi en "ny" badstrand med bara sand och sandbotten... Så dit ska vi nog gå till sommaren och bada tror jag.. =)

Efter lunch åkte vi hela familjen in till stan och handlade lite.. Behövde köpa blöjor och barnmat...

Tog lite söta kort på Tindra nu ikväll när hon satt själv i soffan så... voila...



1 kommentar:

Karin sa...

Oj det lät inte bra med utbrott! Skönt att hon har sovit bättre - hoppas det håller i sig! Kram bästa du!