söndag 17 oktober 2010

Full fräs... =)

Shit vad dagarna flyger fram... Meningen var att vi skulle åkt till Karlskoga i onsdags men Tindra blev förkyld och hostig och jag är oxå förkyld och har huvudvärk så vi fick flytta fram resan... Sorligt men sant...

Tog det lugnt med promenaderna 2 dar sen var det full fräs igen med prommisar...

Robert har varit ledig hela helgen och det är ju inte ofta det händer men skönt att ha han hemma... Så i fredags åt vi Tacos och Laufey kom och åt med oss.. Tacos... Mmm... Kommer aldrig tröttna på det tror jag.. =)

I går for jag och Tindra ut på en liten tur... De hade utförsäljning av kläder på Folkan i Ljusne så vi drog en raid där och fick med oss en pyjamas och långkallingar därifrån...

Hemma var det full fräs med utbygget.. De började slå igen golvet i hallen och badrummet och i dag har gavelbeslagen kommit upp... Så det går framåt.. Skönt det... Och 1 november kommer de sista fönstren vi beställt så då får vi igen det sista efter det och kan börja koncentrera oss på insidan... =)

I går kväll kom Maria och Tommy med barnen hit.. Och det var inte i går direkt de var här... Så det var skoj att ses en stund...


I dag gick vi 9 km igen, jag och Lena med barnen.. Skönt efteråt och det är tur att vi drar med varann för vissa dar känns det inte motiverande att gå men då får man peppa varann lite så då går det oftast bra bara vi kommer ut.. =)

På eftermiddan sov jag middag med Tindra... Skööönt!! Var sååå trött så det var välbehövligt... =)

Nu blir det TV kväll o sen natti natti...

Inga kommentarer: