söndag 10 oktober 2010

Dé börjar bli kallt....

Helgen har gått himla fort och nu börjar snart en ny vecka med nya möjligheter =)

Sov dåligt natten till lördagen så när klockan ringde i lördags morse hade jag helst fått somna om men Lena och jag hade bokat loppis bord så det var bara att kliva upp och göra sig ordning...
Vi skulle prova lyckan igen med att kränga lite grejer och denna gången gick det lite bättre men vi var ju inte på samma ställe...
Kul grej och socialt så vi ska nog köra ett race till innan jul... =)

När vi kom hem åt vi tacos med Anders och Lena och sen gick vi hem.. Robert åkte till jobbet och jag och Tindra gick o la oss.... Var välbehövligt kan jag lova... =)

I dag började jag och Lena dagen med en långpromenad med barnen så vi gick ca 9 km... Det var skönt men kallt... Och det märks att det börjar bli kallare och kallare... Uscha....

När vi kom hem gjorde jag en kasslergratäng och en äppelpaj... Och på eftermiddan kom Lizette och Daniel med barnen och hälsade på.. Jättekul för de var ett tag sen vi sågs... Och Tindra fick jättefina vinterkläder av dom.. =)

Hemma har det snickrats hela dan för vi håller på att brädpanela igen utbygget.. Ska bli sååå skönt när det blir klart, ja för då vet vi att vintern kan få komma eftersom vi ändå fått på taket och panelen är på...

Nä, nu ska jag gå och lägga mig...

Natti natti!

Inga kommentarer: